ADC

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

At 16:18 27.12.2000 +0100, ezopaci wrote:
>Nebude lepsi vyhodit ten kodovaci IO a cele to
>soupnout do jedne 2051 ? Na mereni napeti baterky
>ten operak v ni urcite staci, potlaceni nuly neni SW problem
>(ale to uz nemusi byt ani potreba, protoze si klidne muzete
>mezi Atmelama poslat byty dva).

No jo, to je fakt. To by asi bylo lepsi. Ale jakym protokolem to prenaset ?
Pouzit UART ? Nebo nejaky jiny protokol, vhodny pro prenos pres moduly
433,92MHz ? Ja se timhle nikdy moc nezabyval. Jde o to, ze vzdalenost
vysilac-prijimac je dost velka a signal na prijimaci slaby. Samozrejmne neni
potreba zadne super zabezpeceni, pokud nekdo pri odmykani auta nachvili
spusti cerpadlo, nic se nestane. Spis jde o to, aby se prijimac vzdycky
'chytil'. Proto se mi nechtelo vymyslet nejaky vlastni protokol.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv