Bezkontaktne meranie vzdialenosti

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

Dobry den,

bylo vhodne trohu blize popsat co vlastne chcete merit, jak je predmet
velky, jakou se pohybuje rychlosti, je-li kovovy, skleneny..... Existuji
snimace vzdalenosti na optickem, ultrazvukovem, mikrovlnem, kapacitnim i
indukcnim principu. Kazdy ma sve pro a proti a je treba je vybrat pro dany
ucel.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847