Zdroj pro spro spinane zdroje

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: Pavel Rotter <PavelRotter@newte.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, August 03, 2000 8:59 AM
Subject: RE: Zdroj pro spro spinane zdroje

> Dobry den,
>
> mel bych pouze malou poznamku k dimenzovani zdroje, uvedený pozadavek na
> 2-2.5 nasobek jmenoviteho proudu je trochu omyl. Jedna se o hodnoty na
ktere
> by mel byt dimenzovan usmernovac protoze kratkodoby okamzity proud muze
> dosahovat techto hodnot, ale strední proud bude pouze o cca 30% vetsí nez
> vystupni (pokud je pulzni zdroj dobre navrzen).

Nevim co je to dobre navrzeny pulzni zdroj - touhle oblasti se zabyvam tak 2
mesice a je to docela sok. V kazdem pripade pri 5A jsou amplitudy proudu
(mereno na bocniku) az 12A. Snazil jsem se neco o tom precist - nemam zrovna
moc zdroju informaci a nekde jsem se to patrne docetl. Takze diky za tip -
budu si to pamatovat.

> To muzete overit i
> praktickym merenim. Tak, ze usmernovac trochu predimezovat, kondenzatory
> prliblizne 1,5 giga na kazdy amper a trafo tak o 30% vice nez je
teoreticky
> maximalni vystupni vykon a melo by to chodit. Pokud mate moznost napajet
> cele zarizeni ze site 3x 400V, doporucuji použit trifazovy transformator a
> trifazovy mustek, budete mit nejmensi ztraty a muzete pouzit pouze
> tretinouvou kapacitu kondenzatoru pri stejnem zvlneni.

Jezisi na krizi - stavim pocitacem rizenou vicekanalovou
nabijecku/vybijecku - ne svarecku ;o)

K te poznamce o kondikach - je mysleno na amper ve spicce, nebo na amper
stredni hodnoty proudu ?

 Pokud  budete chtit