Zdroj pro spro spinane zdroje

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, August 03, 2000 10:07 AM
Subject: RE: Zdroj pro spro spinane zdroje

> Nevyjde to nastejno ? U mustku prochazi proud dvema diodama, u
> dvoucestneho sice jen jednou ale polovina napeti. Ta druha polovina
> napeti ma zase ubytek na te druhe diode takze bych rekl ze po slozeni
> tech napeti je zmensene o ubytek na dvou diodach. Navic je treba mit
> vetsi kondiky.

Zatim jsem uvazoval o 25A vykonovem mustku a sade elektrolytickych kondiku.
Uz jsem dostal i radu, abych pouzil nejaky proudove dimenzovany feritovy
toroid na privod, nebo v lepsim pripade jakysi C-L-C filtr. Jsem strojar,
ekonom a clovek pocitacovy, takze elektrotechnika je "jen" konickem a nemam
na to zadne skoly - jen co se sam naucim, nebo pochytim na internetu a
zdejsim foru. V teto oblasti (takove vykony a jeste spinane zatezovani
zdroje) se pohybuji opravdu poprve, takze uvitam jakoukoliv (zdanlive i
zcela samozrejmou) radu.

Ing. Vlastimil Wagner n.n.n.