Zdroj pro spro spinane zdroje

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, August 03, 2000 12:31 PM
Subject: Re: Zdroj pro spro spinane zdroje

> No asi by byl lepsi casovy udaj nez 'obrazovka osciloskopu' a taky udaj
> zda ten puls ma porad stejny charakter (proudovy).

Problem je (jak jsem uz psal), ze jde o pomerne historicky a patricne
rozladeny kousek. Potreboval bych zdroj signalu o presne frekvenci, abych
mohl srovnat meritko v ose X a ten nemam, takze bych mohl podle prepinace
rozsahu stejne uvest udaj s presnosti tak +-50%. Ucelem toho co jsem napsal
bylo uvest, ze se frekvence spinani preci jen dost meni.

> No to je ono - myslim ze pocitat vstupni proud na 2.5 nasobek protoze
> takovy tece v menici je nesmysl. Pocitejte jako vstupni proud stredni
> proud a na vstup dejte vhodny kondenzator podle vzorce.

No - jde o nabijec, takze by nemel byt velky problem zvednout napajeci
napeti a pouzit misto 20V (coz by melo nabit i 10-ti clanek)  24V a pocitat
tedy s vetsim ubytkem na usmernovaci. Bude se ale muset trochu upravit
zapojeni toho MC34063A - je to tusim poznamenano v datasheetu. Bude se muset
pouzit zenerka kvuli ridicimu napeti MOSFETu, ktere by bylo jinak moc
vysoke. Anglictina mi moc nejde (takze nevim jak to chapat) - ma se tou
zenerkou omezovat napeti pro rizeni MOSFETu, nebo rovnou i napajeci napeti
pro MC34063A ?