Zdroj pro spro spinane zdroje

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

On Fri, 4 Aug 2000 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> To, ze je takove trafo stejne drahe jste tvrdil vy a ne ja. Naopak ja
> tvrdil, ze se to vyplati i prez o neco drazsi trafo.  Diky podstatne nizsim

Ja jsem psal to co jsem vycetl v katalogu. A jde mi o to ze Vy tvrdite
ze vyrobci traf s tim pocitaji atd.. , ale podle mne takove trafo tak
snadno nekoupite. Pri vyberu se seriove dodavanych traf z katalogu GM
maji trafa se dvema vinutima stenou cenu stejnou vahu a polovicni Imax
takze se u nich nejspis zadne prizpusobeni konat nebude.

|                             petrsi@jcu.cz                              |