Dobe vybaveni (was: Zajimava vec)

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:51:02 CET 2004

> ...a par prudovych sup z IR-Led...

To me take napadlo a je pravda, ze kdyz jsem ji odpojil zadny
prenos se jiz nekonal.
Zkousel jsem take pripojit SFH 506 na na samostatny zdroj
ubastleny z 7805 a vietnamskeho adapteru (jak vidite moje vybaveni
neni opravdu zrovna spickove :-))
Ale z konstrukcnich duvodu jsem musel nechat prijimac a vysilac
propojeny aspon pres GND. A problem se tim nevyresil, nepomohly
ani filtracni kondenzatory. I kdyz se mi do toho moc nechce tak asi
budu muset zkusit napajeni uplne oddelit.