C51 Keil

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:51:02 CET 2004

ja jsem taky videl ruzne freewary. docela se mi osvedcil SDCC kompiler. je
to zadarmo, pro linux dokonce i se zdrojakama, takze kdyz bude "nouze" -
teda "velka nouze", tak se v tom da taky pohrabat. Jedinou nevyhodu to ma
(nevim jestli je to jeste aktualni) - a to, ze na to v podstate neexistuji
knihovny pro float.
d.