potenciometre

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

zdravim,

potreboval by som poradit v nasledujucej veci:
v imp. zdroji mam na primarnej i sek. strane potenciometer na ovladanie
jeho cinnosti. Je zrejme, ze primarnarna strana je galvanicky spojena
so sietou a sekundar nie je. Pri mech. konstrukcii by som chcel
tieto potenciometre upevnit na jeden kus plechu vo vnutri plastovej krabicky, ale
skrutky drziace tento plech by vycnievali von z krabicky, takze sa ich da dotknut.
otazkou je, ake potenciometre pouzit, aby bola izolovana primarna aj sek strana
od seba, resp. aby tento plech bol tiez izolovany. (uzemnit ho nechcem)
mozem pouzit teslacky typ TP 160?