To snad neni pravda

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:50:51 CET 2004

A neposilali Vam to jako obchodni balik ? Tam se cena pohybuje podle pasma.
Ve Vasem pripade by to bylo od cca 66 do 99 Kc. Firma si ale uctuje urcite i
balne a nejmensi postovni krabice stoji 9,60 Kc.
77 prepravne do 3 pasma
10 dobirka
12 dobirkova poukazka
10 krabice
a uz je to 109, k tomu balne ...umorna a neprijemna prace :-)   jen adresa
se musi psat 10x . Poukazky nejsou zrovna dost dobre delane pro tisk z
pocitace. Nektere kolonky vetsi, nektere mensi a nedavno jsme posilali na
adresu "Pod makovym vrchem xx" No zkuste to tam natlacit :-(
Bezna dobirka by Vas mela stat jestli se nepletu 56 + balne
U vyssich castek se jiz vyplati posilat jako obchodni balik
U dobirky nad 2000 to dela cca 88 a tam je lepsi si par korun priplatit na
obchodni balik. Posilame v prumeru za 110 Kc. Vyhoda dodani do druheho dne a
lepsi zachazeni ze strany posty.
Zde se muzete mrknout na ceniky posty:
http://www.cpost.cz/Cenik/Default.htm

Je fakt, ze posta za posledni roky hodne podrazila a doba kdy dobirka stala
12 Kacek uz je bohuzel pryc.

J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz