Trocha zemedelstvi

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:49 CET 2004

On Tue, 22 Aug 2000, Vaclav Kadoun wrote:

> [...]
> teplota a nastavi se na jednom potenciometru, druhym se otaci, az
> vestavene ruckove meridlo ukazuje nulu, pak se na stupnici potenciometru
> precte vysledna vlhkost.
>
> druhy - digitalni, kam se dovnitr nasypalo CELE zrni, bez mleti a
> pristroj ukazal vlhkost. Pry ma vsak presnost cca 2%, coz je malo, protoze
> vlhkost je treba merit na cca 0,1%
>
> Ptam se tedy, nedelal jste-li nekdo neco takoveho, nebo neznate princip,
> na jakem ty pristoje funguji ?? V prvnim pripade se mozna jedna o mereni
> odporu ??? V druhem bych tipoval snad na ultrazvuk....

a co VF ? pustit do toho trosku vysokych frekvenci, zmerit kolik % toho
proslo a nejak to korigovat hmotnosti/velikosti zrni uvnitr....

takova zrnomikrovlnka.

l.

> Diky,

> S pozdravem
>
> Vaclav Kadoun

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/