Trocha zemedelstvi 2

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:50:49 CET 2004

On Tue, 22 Aug 2000, Andy Jancura wrote:

> Tak to Ta lutujem. Asi pred 3 rokmi som stal pred podobnym problemom, len sa
> mala merat vlhkost stien.

No meri se vlhkost a pokud je dostatecne nizka, muze se do obili poslat
kombajn.. ;) Ale jeden den to ma treba 12,6% vlhkost, za dva dny 12,5%, no
a kdyz nezaprsi a vlhkost klesne na 12,4%, jsou zemedelci
spokojeni. Podle vzhledu pristroje z DDR - drevena skrinka, indikace
zapnuti doutnavkou, neustale "ujizdeni" nuly mericiho pristroje si myslim,
ze to nemuze byt zas takova veda... bohuzel ten jejich pristroj mi
rozkuchat nedovoli :))

U toho moderniho digitalniho pristroje to bude asi opravdu nejaka VF
energie... a pochazi to z Holandska.

S pozdravem

Vaclav Kadoun