Toroidni trafa

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:50:47 CET 2004

Dobry den,

muzete kontaktovat Talema Electronic s.r.o (019-7249303) ale pokud vim tak
byli drazsi nez Tronic s priplatkem, nebo TBP transformátory spol. s r.
o.(0344-2091) ale myslim, ze Tronic nakonec bude lepsi (alespon mi od nich
bereme a nemame problemy).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.   0417-440 40
fax:   0417-462 20
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East