Zase IR

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:50:47 CET 2004

Nedavno jsem tu vznasel dotaz na nejvhodnejsi realizaci prijimace IR
dalkoveho ovladani. Ridil jsem se radou a dle datasheetu jsem do schematu
zakomponoval prijimac SFH 506.

Nyni se tu objevilo nekolik novych prispevku na podobne tema, napr. IR
ovladani k Winampu.
Po jejich precteni a prostudovani udaju, ktere nekdo ponechal v uschovne, si
zacinam pohravat s myslenkou vyuzit nektere DO od komercniho pristroje, nebo
nejakeho v nich pouzivaneho obvodu.

Nevim vsak, jaky z uverejnenych systemu (PHILIPS, SONY, AIWA) pouzit,
zhlediska ceny ovladace a take zhlediska implementace protokolu pro AT89C51.

V zarizeni by melo byt ovladano:
Hlasitost, balance, Trebble, Bass, petipasmovy equalizer, vyber z 6ti
vstupu, Mute, spinani HUSH Noise Reduction, Dale Hodiny s casovym spinacem,
smozrejme Stand-by spinac a vyhledove mozna i FM tuner.

Napr. nevite o nejakych rutinach pro dekodovani RC5?

Diky
Jakub Ladman