Projekt

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:50:47 CET 2004

poslete mi na CD co mate hotove
Jestli to bude mit HODNOTU, najdu pro to misto

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert