menic pro LCD

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:50:47 CET 2004

On Thu, 24 Aug 2000, Jakub Ladman wrote:

> Nabojova pumpa mi pripada moc jednoducha na to, ze zaporny napeti ma byt
> vyssi nez vstup, ale jak jinak?

Muzete pouzit dve nebo tri za sebou, ale stoupa spotreba kondezatoru i
diod. Nebo taky pouzit menic s civkou - tam staci nejaky ridici kmitocet
spinace, spinaci tranzistor, civka, rekup dioda a kondenzator. Pokud je
odber maly nepotrebujete nejakou regulaci - staci ten menic udelat slaby
a kondenzator premostit zenerkou ktera bude delat zatez kdyz to preleze
urcite napeti.

|                             petrsi@jcu.cz                              |