Prepinani anten

Ing. Ludek Frejvald frejvald.hw
Středa Březen 17 11:50:46 CET 2004

Zdravim
K tomu rotatoru na smerovku. Mame doma rotaror na satelit, funguje uz
asi 8let
spolehlive, je to asi take dane jednoduchosti
rotatoru. Se satelitem otocim asi o 60stupnu pomoci steracoveho motorku
(bez
kolebky) a sroubovice, matka je napevno privarena k drzaku
satelitu,takze
satelit se otaci. Neni ale zpetna kontrola kde se zrovna satelit nachazi
a taky
na co,ze?
Chci si postit program na Astre, tak cvaknu program na astre a zacnu se
staelitem otacet smerem kde astra je a pak cekam az se to doladi a
nataceni
vypnu, kdyz chci na Eutelsatu,postupuju stejne,ale tocim na druhou
stranu.
Jednoduchy,ale pro nasi potrebu to bohate staci a vitr s tim nema sanci
pohnout.

S pozdravem
Luda