Hledam vyrobce DPS

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:46 CET 2004

>Jo s nima mame vyborne zkusenosti. kontakt http://www.semach.cz (kdo by to
byl rekl ;->  )

Ja jsem zkousel v jejich spreadsheetu kalkulovat cenu pro mensi serii a
zarazila me polozka 'pocet motivu na panelu'. Nevite nahodou, kdyz pro
rucni osazovani nepotrebuji plosnaky v panelech, ale staci mi jednotlive,
jestli mam zadat cislo 1?. Kdyz to jsou male plosnaky (asi 80x80mm), tak se
jich vejde na A4 sest, to potom vyrazne naskoci cena za filmy. Zeptal bych
se samozrejme primo, ale nikdo mi to na jejich cisle 0651/615518 nebere...

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East