ATX zdroj isco raz

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

Zdravim publikum.
Prosim o pomoc s opravou zdroje ATX. Z niceho nic odesel do vecnych lovist, bez
jakehokoliv duvodu. Proste se jednou jenom nezapnul. Studoval jsem jedno zapojeni,
ktere tady bezelo (k332.feld...) a v podstate ta ridici cast je stejna. Podstatny
rozdil je v generovani signalu +5VSB. Tento signal - narozdil od puvodniho schematu
je generovan na pridavne desticce, ktera je ke zdroji viditelne dobastlena jako
dodatek. Funkce celeho +5VSB zdroje je zalozena na obvodu MC34063 a ta desticka je
sama o sobe dost slozita. Jak jsem tak hledal chybu, zjistil jsem, ze po zapnuti
nefunguje ani zdroj +5VSB, tak jsem zacal hledat chybu nekde tam - vzhledem k tomu
ze jsem do ted nic nenasel, prosim, zdali ma nekdo nejake zkusenosti s timto
zdrojem (je ted dodavan do vsech novych ATX krabic), pripadne zda nema nekdo schema
tohoto typu (nechce se mi 5 hodin hrat s nakresem te male desticky).
Mam podezreni na odvaleny tranzistor 2SK2645, ktery je umisten v budici cast pred
trafem - tj. neco jako tranzistor Q12 v puvodnim zapojeni.
predem diky
d.