kolisani rychlosti AIWA JS215

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

Stejny problem mel muj walkman Sony (elektronicke ovladani, revers,...).
Pojem gumicky ve Vasem dopise nepusobi moc presvedcive. Pokud mate na
mysli reminek, je treba jej vymenit za novy - a to SPRAVNY - tj. stejny
prurez, spravna velikost (tedy asi o neco mensi, nez ten co tam byl
vytahany). Bude treba trochu experimentovat - prehravani kolisa, pokud
je reminek delsi, ale i kratsi (obvykle to neutahne motor). Rozhodne
NEnahrazovat reminek necim jinym jako gumicka do natacek, atd. Dalsi
problem muze byt prilis dlouha kazeta, pripadne kazeta, ktera jde ztuha.
Do tehle walkmanu nedoporucuji kazety delsi nez 60min (stejne pouzivam
90-ky a v pohode). "Tuhost" chodu kazet ruznych vyrobcu je dost ruzna,
nutno vyzkouset. Jinak s mirnym kolisanim pri prudkych pochybech a
narazech je nutno pocitat :-( Nebojte nejste sam, v praxi to dela kazdy
walkman - nejaky vic, nejaky min.

Zaver: podle me je kolisani z 90% zavineno prevodovym reminkem.

Bye, Pavel