Vzorek zdarma

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

Co se me tyce, mam velmi dobre zkusenosti s firmou Maxim, ta posle temer
vsechno, dokonce se mi od nich podarilo vysomrovat dva kusy MAX038, ktereho
jeden kus stoji u bucka neco kolem 900. velmi spatne zkusenosti mam s analog
devices - resp. musim to trosku poopravit - s analog devices mam dobre
zkusenosti, pokud vzorky putuji z nemecka. pokud jsou posilane pres firmu
amtek, jako vyhradniho zastupce, nedostal jsem nikdy nic. asi tak. a jestli
cte tuhle diskusi nekdo z amteku, bylo by dobre aby se k tomu take vyjadril
jak to s tou veci je.
.d.