Vzorek zdarma

Bad Gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

Hlavne nech ti poslu za to nejaky ucet (fakturu, potvrdenie).... Lebo ja som si
tiez dal zaslat nejake free CD z inetu. CD prisli na colnu postu v Trnave.
Domov mi prislo upozornenie, ze aby som prisiel zaplatit clo... Ked som tam
prisiel ze to je free CD za 0,- Sk, tak colnik na mna pozeral jako na zjavenie
a nakoniec mi povedal ze obal toho CD je z umelej hmoty a ta stoji peniaze a
tak ze musim zaplatit clo. Odporucil mi aby som si zohnal fakturu od tej firmy
co mi to poslala. Kedze som nemal ani tusenie ktora firma mi to poslala, tak
som mu povedal nech to posle spat. Cize nech ti poslu s tou vzorkou aj nejaky
doklad najlepsie faxom....

Bad Gibbon