znovu OrCAD 9

Rastislav Homola homola
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

No, neviem pani, kde a aku verziu OrCad-u 9 ste zohnali,
ale ja uz s nim pracujem cca asi rok a pol a neviem si ho
vynachvalit. Tiez som predtym robil v 386+ a prechod na
rel.9 mi trval asi dva tyzdne a asi po mesiaci som uz bezne
robil od navrhu schemy cez dig. simulaciu az po DPS
vsetko iba v nom. Takisto aj konverzia zo starsich
verzii ide uplne hladko. Celu povodnu dokumentaciu
vo firme kreslenu starym Orcadom som prekopal do noveho
asi za dva mesiace (cca 40 projektov, v priemere po
3-4 schemy na projekt). V sucasnosti robim v nom
este aj kompletny navrh PLD a PGA, zacinam prekopavat CIS a
potom mi uz z celeho prostredia ostava len analogova simulacia
PSpice.

Davam za pravdu, ze zo zaciatku to vyzera ako strasna
pakaren, ale teraz si neviem uz ani predstavit, ze by
som sa mal vratit k staremu Orcadu.

Rasto.