Jak prevest schema z OrCADu do nejakeho znameho graficke formatu?

Rastislav Homola homola
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

Sposobov je viac:
Uplne najjednoduchsi je (pokial je to ale OrCad pre Windows)
pouzit system Copy -> Paste, bezne to pouzivam, nevyhoda je
ze sa to transportuje ako bitmapa a pri vacsej rozlisovacke
uz to nemusi obstat
Potom je moznost nainstalovat si nejaku PostScript tlaciaren
a vytlacit do suboru. Je mnoho programov, ktore taky subor
dokazu importnut. Myslim, ze aj Word, ale nie som si tym celkom
isty, tusim vie importovat EPS? Neviem isto, zad sa mi ze hej...

S velkou vdacnostou pouzivat moznost vytlacenie cohokolvek
z Orcadu v DXF formate. Ale... Word sice ponuka import z DXF,
ale DXF-ka vygenerovane Orcadom nejako neberie. Napriklad taky
Corel ale uplne samozrejme urcite uz od verzie 6.0.
Tuto kombinaciu pouzivam aj ja. Export z Orcadu do DXF, import
do Corelu, pripadne upravy a z Corelu export v podstate do coho
len chcem, dokonca aj do PDF (Corel 9 urcite, myslim ze aj 8 to uz
podporovala)....

Rasto.