Vzorek zdarma

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

>velmi spatne zkusenosti mam s analog devices - resp. musim to trosku
>poopravit - s analog devices mam dobre zkusenosti, pokud vzorky
>putuji z nemecka. pokud jsou posilane pres firmu amtek, jako
>vyhradniho zastupce, nedostal jsem nikdy nic. asi tak.

Kedze tu nedavno trochu isla diskusia na temu free samples, tak som prave
otvoril balicky od Analog Devices. Prisli veci, ktore som objednal minuly
tyzden 23.8 cez web. Tie moje sli z USA a Taiwanu cez Holandsko a lokalneho
distributora rovny tyzden. Takze so servisom AD to take zle nie je. Vsetko
sa po... teda az v tom lokalnom zastupeni.

A.