HC11

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

>Diky diky diky - a stop. Uz mam v podstate vsechno co
>jsem potreboval (vcetne kontaktu na tebe Petre).

Dufam, ze mojich par poznamok navyse si este precitas.

>Ja totiz vubec nejsem jisty, jestli ten procesor nakonec
>pouziji. Momentalne jsem ve fazi ze "vybiram vhodny",
>protoze se zda, ze pro momentalni ucely na to me
>oblibene S53 a S8252 nebudou stacit. Tak vyhlizim vhodny
>procesor, ktery ma zadarmo vyvojove nastroje.

Trochu zaujimave kriterium, kedze na temer kazdy MCU najdes nejake volne
free prostredie s assemblerom, simulatorom a programatorom.

>Pokud pro nejaky procesor existuji jenom komercni
>programatory apod, je to k neuzitku.

Tak tu by som Ta trochu poopravil, HC11 k naprogramovaniu staci len MAX232,
ktora vo vacsine aplikacii aj tak je k dispozicii na PCB. Teda vsetko dokopy
bizuteria asi za 150,- SK. Jedina vec, ktoru treba, je nastavit jej dva
signaly. Soft PCbug11 sa potom postara o vsetko ostatne. Nakoniec, vsetky
komercne programatory funguju na tomto istom principe.

>p.s. Konecne Motorola v hw-news, uz se mi z Intel
>komatibilnich toci hlava :-).

Aha dalsi nadsenec. To sme potom uz traja. :o)))

A.