HC11

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:37 CET 2004

Ahoj,

>Trochu zaujimave kriterium, kedze na temer kazdy MCU najdes nejake volne
>free prostredie s assemblerom, simulatorom a programatorom.

>--- to je sice pravda ale ne s kazdym se dobre pracuje.
>pokud delas neco vetsiho, je toto kriterium opravdu
>dulezite

Nechcem moc do tohoto zabrdat, ale ak chces naozaj nieco seriozne robit a
nezalezi na tom, ci je to velky alebo maly projekt, tak potom potrebujes
naozaj aspon aku taku penaznu polozku. Vrati sa v podobe usetreneho casu a
nervov stravenych nad preklepmi a pod. Teda ak chces badat nad tym, ze
nejaka "free" verzia vygenerovala absolutnu hovadinu, tak kludne mozes
zostat aj pri tych free.

A.

p.s.: ospravedlnujem sa za predchadzajuci email, ktory som nechtiac poslal
bez subjectu