mapa elstat. pole

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:53:23 CET 2004

On Wed, 5 Apr 2000, Martin Imramovsky wrote:

> ekvipotencil. Mam
> rozmery
> mapa

> Asi bych to mel upresnit. Jde mi spise o nejaky jednoduchy software, nejlepe
> freeware nebo shareware. Potrebuji to jenom pro tenhle pripad.

co treba gnuplot? je to vykreslovac grafu, umi xy grafy , i 3d staci  mu
vstupni data ve formatu
x y
1 2
2 67
3 546
6 44

na radkach v textovem formatu. Je pro linux i pro windows, vystup na
obrazovku, postscript, plotter,...

Lada

> S pozdravem / With Best Regards
>
> Martin Imramovsky
> Faculty of Electrical Engineering and Informatics
> VSB - Technical University of Ostrava
>
> e-mail :
>  martin.imramovsky.fei@vsb.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/