OT- Re: Nizkosumovy FET OZ

VladoSl avelektro
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

Zdravim vsetkych a prednostne pana Andyho.
V mene (skoro) vsetkych ucastnikov konferencie Vam srdecne dakujem za dalsiu
z Vasich rad, ktora zarucene a hlavne rychlo pomoze. Keby ste to nenapisali,
urcite by sme to nevedeli. :-O  Nehnevajte sa, ale stvu ma taketo rady
geniov. Prosim Vas ak chcete poradit, tak poradte. Ak nie tak si to
nechajte. :o(  Dakujem.

P.S.: neberte to prosim ako ironicku poznamku, chce to vela citat,
rozmyslat, skusat a tak....

Velmi si vazim ludi, ktori svoje aj tazko nadobudnute vedomosti a skusenosti
ponuknu inym... To nieje povinnost, ale moznost.

Vlado, avelektro@vadium.sk
P.S.2.: Prepacte za OT.