Vysvetleni od spravce konference

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

I spravce konference komunikuje (jak jinak) emailem. Mel jsem seznam z
5.4. a tam jeste neni. Sice jsem si poslal pro novy, ale mezitim jsem
poslal ten dopis. Omlouvam se.

Stejne tak vetsinou pokud dostanu zadost o odhlaseni cloveka ji
posilam serveru a tomu cloveku rikam, ze jsem to odeslal. Pokud se to
presto nepovede a odhlaseni neprobehne, prosim aby jste me neustale
bombardovali Vasimi problemy. Jinak nemam prilis moznosti to
prekontrolovat (jedine review a to je zdlouhave).

Dalsi pripominky prosim me soukrome, at te konferenci tolik
neublizujeme.

Tomas Kouba