Divny email

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

On Mon, 10 Apr 2000 amonsoft@nr.sknet.sk wrote:

>  Prosim o radu co mam urobit ak:
> Mam dvoch providerov a u jedneho z nich mam pripojenu konferenciu
> Tohoto chcem zrusit a preto povazujem za spravne najskor sa odhlasit z
> konferenciu
> Odhlasenie mi vsak beznadejne nefunguje

musite se odhlasit z te same adresy co jste se prihlasil (ted nevim jestli
to pri prihlaseni jeste neposilalo heslo - tak to by asi bylo taky treba).
Tedy pokud jste u jineho providera a mate jinou domenu u emailu nebo treba
i jmeno tak se musite odhlasit z te puvodni adresy.

|                             petrsi@jcu.cz                              |