OT- Re: Nizkosumovy FET OZ

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

On Tue, 11 Apr 2000, Andy Jancura wrote:

> Vazeni pani,

> Okrem toho, konferencia na HW je nekomercna zalezitost, a preto nemozete
> cakat kvalitne a hodnotne informacie. A ak sa tu nahodou objavi nejaky

To je dobry blud , ne ? Spravne by melo znit ze 'nemuzeme ocekavat
kvalitni a hodnotne informace od Vas' ?

> komercny inzerat, tak sa okamzite spusti lavina...
> Tak ako nedavno s osadzovanim PCB. Pre mna osobne to ale bola velmi uzitocna
> informacia. Navyse si myslim, ze ak tu nieco niekto niekomu poradi, tak sa

Mne to taky nevadilo - rozhodne v tom byla obsazena urcita informace.

> to funguje na principe: "No vsak mi povedz, ako to mam urobit? ...
> A ja budem potom lizat smotanu."

Tedy musim rict ze odpoved typu 'ja to vim ale nepovim' mi prijde jako
zbytecne smeti v konferenci. Nikdo Vas nenuti abyste nekomu radil, na
druhou stranu urcity ohled na nas ostatni by neskodil - proc my mame cist
ze to vite ale nepovite, kdyz nas to vubec nezajima ?

> S priatelskym pozdravom
>
> Andrej Jancura

S pozdravem

|                             petrsi@jcu.cz                              |