Infra SIR adapter

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:53:17 CET 2004

On Mon, 10 Apr 2000, Zdenek Hanak jr. wrote:

> Muj dotaz:
> Vi nekdo prosim presne, jakym zpusobem se infra SIR adapter Tekram IR-mate IR210B
> dozvi z PC komunikacni rychlost (baudrate) jakou ma pouzivat pri dalsi komunikaci ?
>
> Zjistil jsem, ze po pripojeni na COM se nastavi na 9600.

mam dojem ze se to u nejakych tehle kodeku nastavuje jednim slovem pri
stazenem (RTS,DTR ??)
kouknete se do zdrojaku linuxu 2.2 a tam je primo ovladac tohodle zarizeni
- staci si najit co to posila.

Lada

> Diky za pripadne odpovedi.
>
> Zdenek Hanak jr., hanak@manes.skm.vutbr.cz
> Student: Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Brno University of Technology
> Representative of company: DOT, Na drahach 814, 686 04 Kunovice, Czech Republic
> dot@hitech.cz, http://dot.hitech.cz/, MaR Solution Provider

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/