LonWorks

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:53:17 CET 2004

Sice mi uz niekto laskavo odpovedal, ale aj tak sa znovu spytam:

1) Na ake velke projekty sa uz investicia do lonu oplati?
2) Dodava niekto vyvojove prostriedky pre lon na slovensku?
3) Kolko vyjde take vyvojove prostredie a co obsahuje (mari sa mi nieco o
karte do PC + kompiler pre Neuron C)
4) Oplati sa lon implementovat do malych zariadeni, alebo len do vyrobkov,
ktore budu vyrabane masovo?
5) Aj keby sme do lonu sli, dodava niekto za rozumnu cenu tie neuronove
procesory?

Dik.

Matus