ruseni radaru - resp. ruseni CD

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:07 CET 2004

On Tue, 18 Apr 2000, Belohrad David, ing. wrote:

> hehe, to byla prvni varianta, na kterou jsem myslel. bohuzel je to tady udelane
> tak, ze kazde ctvrpatro ma svuj vlastni jistic a potom jsou jistice primo u
> nich v bunce. Pritom jistice na patrech jsou pristupne pouze na vyzadani klice
> od vratne. a taky se to neda pouzit z jinych duvodu, jako je napriklad to, ze
> jak by k tomu prisli ti ostatni na tom ctvrtpatre, kterym bych treba vypnul
> pocitace.

tak jim strcte neco do zamku - kdyz se nedostanou domu tak nemuzou pustit CD ?

> napadla me spis jina myslenka - co tak udelat rekneme 5-10W zesilovac na cca
> 600MHz + smerovou antenu, pak to zapnout a nasmerovat?? otazkou ovsem zustava
> nakolik je jejich CD EMC compatible, protoze by se taky mohlo stat, ze to to
> jejich cd vydrzi. Neda se nejakym "dalkovym" zpusobem docilit, aby jim to treba
> zacalo zakmitavat???

No dobry - a muzete si vedle toho lehnout - bude Vam to prijemne ohrivat
hlavicku a rano se probudite svezi a bez zbytecnych obtezujicich myslenek
na odporne vsedni starosti ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |