ruseni radaru - OT

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:07 CET 2004

On Tue, 18 Apr 2000, hdc@atlas wrote:

> Rychlost se meri rozdilem prijate frekvence a vyslane frekvence.
> (doppleruv efekt) .
> Az se ty Vase frekvence zpracuji a na 40km/hod pojedete diky vyslanemu
> ruseni 180 tak Vam to auto urcite neprohlednou. Budou mit jinou lahudku. A

Proc ne rovnou 1800 ? Urcite bych jim zaplatil pokutu za to ze jsem jel
1800 :-))

> antiradar Vas vyjde levneji nez to ruseni.

Jenze na pri pouziti modernich radaru - treba RAMER - mate i s kvalitnim
antiradarem strasne malo casu. A stresovat se pri jizde a byt napnuty kdy
to zacne piskat - nic moc.

Kazdopadne - pokud je to nemodulovany doppler - muze se to nechat zarusit
aby to ukazovalo nesmysly ? Je to opravdu tak jednoduche, ze staci jen
posilat nejaky kmitocet pobliz ? Fakt je ze urcitym vykonem by se to
mohlo minimalne zahltit - preci jenom ten vykon vysilace nebude extra
velky aby se nedal snadno detekovat, takze prijimac ktery bere odraz musi
byt docela citlivy.

|                             petrsi@jcu.cz                              |