ruseni radaru - OT

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

On Thu, 20 Apr 2000 sirotnik.rastislav@slsp.sk wrote:

> Osobne si myslim, ze pozornost by trebalo sustredit na zvysenie citlivosti
> antiradaru.
> Ak by nam vcas zdetekoval radar, stacilo by pribrzdit...

Ja myslim ze kdyby tohle slo, tak to vyrobci antiradaru udelaji. Ale asi
to neni tak jednoduche. Protoze u RAMERu je snad rozptyl paprsku 3 stupne
takze mate sanci na vcasne zachyceni pouze pokud jedete proti, nebo pokud
se ten paprsek odrazi od prekazek. Paklize je ale radar vhodne umisteny
a Vy kolem nej projedete a 'chytite to zezadu' tak mate naproste minimum
casu od mozne detekce do vlastni zmereni. Na tech 30ti GHz se to sireni
podoba svetlu a pohlcovani okolim je velke, takze ten detektor ma mensi
sanci odhalit radar vcas.

|                             petrsi@jcu.cz                              |