On-Line banking

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:00 CET 2004

Cert vi, jak maji tu autorizaci vyresenu. Ja mam ucet u Expandie a tam je na
autorizaci takovej bazmek podobnej kalkulacce. Je to sice neprijemne tluste
na noseni v dokladech, ale zase tomu verim a vim, ze mi to nikdo nemuze
nabourat - na druhou stranu, muzu to ztratit. Funguje to tak, ze kdyz po me
chce web banky vlozit kod, natukam do toho svuj PIN a ono mi to kod
vygeneruje (pokazde jiny). Nicemu ciste softwarovemu bych az tak neveril,
nemohu vedet, kdo vsechno to ma prave v tuto chvili disassamblovane a hrabe
se v tom s cilem to oblafnout.

					Jakub Serych