On-Line banking

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:00 CET 2004

A navic z me neznamych duvodu (mozna ze je to prave proto) trva pomerne
dlouho (pri modemovem pripojeni cca pul minuty), nez banka overeni z
kalkulacky prijme. Pritom probiha, soude podle indikatoru modemu, dost
zuriva komunikace. Odhaduji, ze je to vymysleno tak, ze nez se to
odkomunikuje, vyprsi ten retezec. Takze i kdyby si nekdo udelal rychly
generator vsech kombinaci pomerne kratkeho retezce, bylo by mu to asi tak na
dve veci.

				Jakub Serych