On-line banking,zaver

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:57 CET 2004

Ahoj vsichni na konferenci,
dekuji vsem kdo se mi ozvali na muj ponekud neelektronicky prispevek.
Bylo to docela dost zajimave. Muj zamer byl vytvorit Home Banking
od IPB ale poznatku od Vas bylo docela dost i z ostatnich bank.

Koukal jsem do konference, ktera bezi na jednom serveru kolem IPB
a HB, ale dosel jsem k zaveru, ze jeste asi neni ta prava doba na
pripojeni se On Line k bance. Podle toho co jsem cetl tak
vlastne u IPB funguji patrne "dve banky".Kdyz totiz zalozite
nejaky prikaz pomoci HB tak ho nemuzete zrusit na prepazce
a to same i OPACNE!! Takze vlasne je lepsi zalozit uplne nove
konto a vsechno zakladat znova pomoci HB  .... sorry, do to nejdu!!
Je tam jeste par dalsich veci, ktere cloveku mohou docela pit krev
( jako posilani vypisu 2x - a samozdrejme uctovani 2x - i kdyz jste
to chteli pouze jednou atd...).

Expandia banka me odradila vysi poplatku za jednotlive transakce
a navic neni jeji pobocka zrovna nekde pobliz.

No nicmene Vam vsem jeste jednou dekuju a mozna za par let
do toho skocim taky.
Martin Sanek