Ovladanie motorceka

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:52:57 CET 2004

No mozna by stalo za uvahu, kdyz uz tam budou nejake hradla strcit tam
hradla s otevrenym kolektorem a tim to spinat( ovsem je to proudova
zalezitost)
Jinak tu bylo docela pekne reseni s MOS tranzistorama. To by bylo vyhodne uz

kvuli "spotrebe" (preci jen tou bazi musi neco tect :-))
Mozna z duvodu nejakeho ruseni a pri malem odberu by se to dalo
resit i pomoci optoclenu ( to uz mi hrabe z vegetu :-)) ). Moznosti
je taky pouzit miniaturni jazickove rele (vyrabi napr MEDER) v pouzdre DIL.

Ja vim ze nic svetoborneho , ale co se da taky k tomuhle napsat ze?
Martin