Nekolik dotazu

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:52:54 CET 2004

Ja si myslim, ze pri dostatecne rychlem prepinani, nebude treba, aby
analogovy signal cekal. Pokud se nepletu, tak podobnym zpusobem je reseno
kodovani sterea u radia. Podle mne by stacilo prepinani rychlosti 320 KHz
pri omezeni kmitoctu pod 10 KHz (8 * (2 *10)).

Ono s tym stereom je na vdialenos spoja v lektronickej bunke, co nieje vas
pripad. Vy predsa chcete pouzit kabel. Analogovy signal ma predsa
oneskorenie a pri prepinani na kabel bude problem minimalne so sumom.
Samozrejme, ze sa k tomu pridaju dalsie krasy analogoveho signalu. Priznam
sa tak toto bysom nechcel realizovat.
Ale ak spomynate ten sterao signal, tak ak urobite korektne obvod pre
modulaciu stereo /bolo aj v AR/, tak mate sancu to preniest na druhu stranu
ako jeden signal a strane druhej to rozbalit na dva kanaly. Moze to byt
riesenie pri dodrzani parametrov potrebnych pre sterao encoding ako je napr.
minimalna frekfencia, max. aplituda, atd. Ale aj tak si myslym, ze to
riesenie cez A/D je spolahlivejsie.

Nepouzivany kanal by se prenasel take, akorat by neobsahoval zadny signal.

>     co popisujete s tym impulzom to je funkcne a aj
>     konstrukcne realizovatelne.
>     do 150,- SKK na kus.
>     Neviem ci som Vam neako pomohol, snazil som sa.

Neco podobneho jsem zkousel, ale bohuzel se mi to nepodailo rozchodit tak,
aby byl vysledek pouzitelny.

Jinak staci uvazovat spojeni 1:1 ( IN 1 - OUT 1, IN 2 - OUT 2....)

Z jakeho dvovodu Vam to nechodilo?

Roman K.