Maly motorek 24V=

hdc@atlas hdc
Středa Březen 17 11:52:54 CET 2004

Klimaticke komory (-70 az 150 stupnu Celsia) maji motory venku a na
prodlouzene
hrideli do prostoru je kovova vrtule.
jestli by Vam stacil jeden kus, tak mam prirubu s lozisky a hrideli prumer
6mm,
delky cca. 60mm, z ventilatoru ze starych disku. Ty disky bezely cele dny a
noci
u velkych salovych pocitacu, takze trvanlivost by byla zarucena. Ventilator
na
konci je bohuzel o prumeru 100mm takovy radialni lamelovy valec.
Na druhem konci je  "sajba" na gumovy reminek. Jinak ukonceni zavity.
Jestli potrebujete vice kusu, tak to mohu i pujcit na zkousku, jak to
vyhovuje.
Vyrobit by to nemel byt problem.
Jestli ti chcete je to vase, jestli byste to pak chtel vyhodit tak bych si
to vzal zpet.

Jako vrtulka by sla urcite pouzit bakelitova vrtule ze starych ceskych fenu.
Byly
bile, v rukoveti mely motor a napric byly jakoby trojuhelnikoveho tvaru.
(60leta).
Je jich po bazarech za 100Kc dost. Jinak se obavam, ze v te delce /to je
vlastne
8*4 trubka/ bez zpetneho vedeni to nepromichate.
Co to vlastne je?

S pozdravem  Hugo KOTTAS,

0603/180270 nebo 02/402 30 39

-----PĂšvodnĂ­ zprĂĄva-----