**C2328

bohac@401.sk bohac
Středa Březen 17 11:43:02 CET 2004

Neviem, ci je to 2SC2328, podla tychto parametrov uz zacinam o tom
pochybovat. Puzdro ma ten tranzistor TO92 MOD (vyska plastu je cca
8mm) a je zapojeny v paralelne s rovnakym tranzistorom pred motorcekom
(asi 12V). Napis na puzdre je C2328. Obidve tranzistory su uz v
silikonovom nebi a ja neviem zohnat ani zapojenie vyvodov, ten plosak
je velmi zchaoseny.

Ondrej

P.S. Opravujem jednu hracku na dialkove ovladanie cinskej vyroby.