Problem s UATA66?

Mour Jan MourJ
Středa Březen 17 11:42:57 CET 2004

Diky moc za rady, ze serveru Quantumu jsem si stahl primo pro disk CX
utilitku okolo 250k, ktera prepina pod dosem UATA 33 z 66. Doufam, ze ale
potom bude polozka "DMA" dostupna a hlavne pouzitelna jako u UATA33 disku (a
bude mozno na obou discich, jednom UATA33 a druhem UATA 66 preplem na 33,
pouzit DMA) protoze prenos 5MB/sec je pro mne nedostacujici (pocitam ze s
DMA by mohl dosahnout 9-12).
HOnza