Laptop a GSM

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:49 CET 2004

On Mon, 4 Oct 1999 Serych@Panska.CZ wrote:

> No nekde na ceste (tedy presneji receno v miste, kde se GSM sit "vleva" do
> stacionarni site) musi byt rada GSM kodeku, ktere se o prevod GSM
> komprimovane/obyc digitalni a naopak postaraji.

:-))

A neni to nahodou tak ze ten modem pro ty datove prenosy v tom telefonu
opravdu je ? A tam kde neni vestaveny tak tam se musela pouzivat ta
PMCIIA karta do PC ktera tu demodulaci udelala ? Protoze kdyz ja poslu
do normalniho modemu pismenko jakozto sled jednicek a nul, tak ten modem
ho prevede na urcity analogovy signal. Ten pak po ceste nejaka ustredna
navzorkuje na 64kbit a ten pak usredna eurotelu/pegasu prevzorkuje na neco
mensiho ale porad je to prosty vzorkovany analog ktery pak musi GSM
telefon misto standartni GSM dekomprese predat modemu, ktery sice nema
tu vzorkovaci cast A->D ale pracuje uz s temi navzorkovanymi daty a dela
z nich sled 1 a 0 ktery jsem puvodne ja odeslal ... Tak si to
tedy predstavuju ja.

|                             petrsi@jcu.cz                              |