spinani v nule

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:47 CET 2004

>Vim, ze s PICem by to bylo jednodussi. Kdyz jsem vsak videl popis jeho
>assembleru, hodne rychle jsem na tuto jinak uslechtilou soucastku zapomnel.
>Snad nekdy, az nebude co delat.

To je jenom o zvyk. Pokud jste bytostne svazan s '51, mohu doporucit pro
PICy assembler od Paralaxu, ktery ma mnemoniky v intelovskem stylu. Muze to
byt ovsem trochu zradne, nebot nektere paralaxove 'instrukce' predstavuji
ve skutecnosti dve instrukce PICu (jakesi makro). To se muze vymstit pri
pouzivani BTFSS (Bit Test File, Skip if Set) s naslednou paralaxovou
dvojinstrukci. Pak se samozrejme preskoci jenom prvni dil dvojinstrukce,
ackoliv programator ocekaval neco jineho. Pokud se ovsem clovek drzi
striktne paralaxovych instrukci pro skoky, pak se nemuze nic stat.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/