pajeni SMD

Lubomir RACKO LRacko
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

--
>Lubomir BERKY

 No ja pamatam, ze som si kupil MOS tranzistor a odisiel tak jednoducho, ze som bol prekvapeny. Ale bolo to davno, v zaciatkoch uplatnovania technologii MOS a pod. Pokial viem, tak technologii ich je viac a mnoho z nich je menej nachylnych k stat. polu, a tie novsie suciastky maju v sebe ochranne prvky, takze bezna manipulacia ich uz neznici. Vcelku sa da povedat , ze dnes sa uz so spajkou bezne odpiect suciastka neda. Znovu opakujem, niekedy to neplatilo, a to je aj pricina, preco vam nikto neodporuci spajkovat moderny IO pistolovou spajkovackou, viac menej z alibizmu. Ostatne, odporucil by som to aj ja ....               Lubo Racko.