jednocip a ethernet

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

Date sent:      	Fri, 22 Oct 1999 14:25:09 +0200
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	Tom Mazouch <mazouch@ica.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	jednocip a ethernet

> Zdravim konferenci,
>   pred nejakym casem tady probihala debata o pripojeni jednocipu k
> ethernetu. Slo to jaksi do vytracena.
> Dosahl nekdo neceho konkretniho? Je ochoten to poskytnout?
> Potreboval bych udelat konvertor mezi ip-proto-94 (axip) a seriovej
> port. S IP, KISSem (seriovej protokol) a podobnyma vecma si poradim,
> zajimalo by me hlavne pripojeni {dostupnyho svabu|dostupne sitove karty}
> a SW obsluha tohoto. Idealni by byla ne2000 kompatibilni karta nebo cip
> RTL8019AS. CS8900 nevim kde vzit (kdybych vedel, neresim zadnej problem
> [...]
Delal, funguje mi na 8052 WWW server, tj. funguje mi ARP, ICMP,
IP, TCP,... Nicmene tebe spis asi zajima packet driver na ten
jednocip. Ten jsem psal podle bezne dostupnych packet driveru a z
nich vychazejicich driveru v Linuxu a dokumentace NS a RTL. Je to
pro komercniho zakaznika, nicmene cast z toho planuju na HW
serveru opublikovat. Mam to udelene na karte Micronet s cipem
RTL8019AS. Pristi tyden snad budu rekonfigurovat Cisco a tak na
to povolim pristup i z Internetu. Zkus se obcas podivat na
benedikt.lphard.cz, dam tam fotky a nejake materialy + odkaz na
ten jednocip.

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)