LCD Off Topic

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:42:32 CET 2004

> A jestli nahodou bude ten displej napajenej z procesoru, ktery ma
> push/pull
> vystupy a jeden volny vystupni dratek (netyka se zrejme '51), muze si
> udelat nabojovou pumpu sam s pomoci 2D + 2C.

	...chci to k vyvojovemu modulu pro '51 (neco takoveho kdysi
	vyrabel i MITE), kde mam porty P1 a P3 vyvedeny pres konektor
	PSL10. Jako napad to ale neni spatne.

> A jestli neni ten displej urcen pro pouziti v prumyslovem rozsahu teplot,
> nebude zaporne napajeni vubec potrebovat, pro pokojovou teplotu staci
> vetsinou neco malo nad 0V (muse se lisit podle typu displeje).

	Takze kdyz budu ten displej pouzivat doma v teplote +20 C, staci,
	kdyz prislusny pin pouze hodim na zem ?Ale jinak neni problem
	tam ten ICL7660 dat, akorat bych potreboval vedet, jak se zapojuje.
	V zadnem katalogu jsem to zatim nenasel.

	Jinak dekuji vsem za rady......
					Petr Vojacek, petr.vojacek@mora.cz